Jak zacząć biegać?

Prawda stara jak świat. Bieganie jest meczące w trakcie biegania. Po prysznicu jest o wiele lepiej. Satysfakcja wzrasta wprost proporcjonalnie do dystansu i czasu jaki upłynął od zakończenia biegania, a z twarzy uśmiech nie znika jeszcze przez jakis czas...


A tak na poważnie, to najpierw trzeba po prostu wyjść z domu, zrobić lekką rozgrzewkę ( krążenia ramion, bioder, parę skłonów, przysiadów ) i ruszyc przed siebie. Zacznij od solidnego marszu przez kilka minut. Jeśli wytrzymasz kilka minut marszu spróbuj troche potruchtać, może minutę, dwie, trzy do momentu, aż uznasz, że to ponad Twoje siły. Zacznij maszerować, wyrównaj oddech. Gdy oddech pozwoli Ci już spokojnie przeklinać znów potruchtaj :-). I tak przez pół godziny. na poczatek 3 razy w tygodniu.
Jeśli zauważysz, ze więcej biegniesz niz idziesz zwiększ czas o kilka minut lub zasięg o maksymalnie 10% tygodniowo. Ot tak. po prostu stajesz sie biegaczem.

To na poczatek. Potem kiedy już będziesz w stanie biegać około godziny przyjdź do nas na trening biegowy. Pdzlimy sie wiedzą i doświadczeniem zabieganych ;-)

Liczymy na Ciebie! Do zobaczenia na spotkaniach biegowych :-)

Cookies

Ta strona korzysta z cookies